4 dagar kvar

sen ska jag börja på min träning o hoppas på att gå ner lite i vikt!!!

Vilka underbara dagar vi har haft!!!!

I måndags träffade jag Ena för en fika uppe i stan. Det blev en utomhus fika skööönt, supertrevligt man blir ju sugen på en liten till när hon går omkring där med sin stooooora mage :-) Ska bli kul o se lille Valentino sen !!!!

I tisdags jobbade jag...inte jättekul men det hände ändå lite så dagen gick fort...innan jobb satt jag tyvärr bara inne men var tyvärr tvungen att göra dem sista inbjudningskorten så nu är alla skickade, skönt!

Idag har jag varit i Sjöbo hos Helene & Amanda, fikat o sen gick vi en sväng i byn o köpte glass :-)

Imorgon ska jag och Julius hem till Anna och Elvira...ska bli KUL har inte träffat Anna på ja jag vet inte men nog 3 år så det var väl på tiden!! Hoppas att vädert blir lika fint då så vi kan vara lite ute med älskar denna årstiden!

Sen är det jobb hela helgen...sådär kul men man måste ju.

Bröllopet börjar närma sig med stormsteg
4 månader exakt idag!

Min klänning håller på att bli uppsydd och ska bli klar i slutet av Juni.
Har köpt mina skor...ja jag ändra mig igen så det blir inte dem rosa skorna längre utan ett par vita. Ville ju inte ha det egentligen men dessa var sååå fina.
Luddes kläder är beställda så dem ska bara hämtas, det var det lättaste haha
Julius kläder har jag hittat men inte köpt, hoppas verkligen att dem finns kvar när jag ska köpa...var så osäker på strl ska nog gå dit nästa vecka.
Tärnklänningarna...ahhhhrg kan verkligen inte hitta några men har nårgra affärer till att leta i. Några förslag, letar ljusrosa klänningar (2st)
Brudbuketten har vi hittat och ska bara beställas ska ringa dit på måndag
Kyrkan är bokad
Lokal bokad
Maten vet vi var vi ska beställa ska in och prata med dem igen nästa vecka, tårtan det är nog det svåraste men ska gå ner på konditoriet här i byn för såg att dem hade fina och det var normala priser.
Bröllopsnatten är bokad :-)
Transporten från kyrkan ska jag kolla upp snart med...eller mamma o pappa får göra det hahaha deras vänner har ett limousine företag så ska väl boka där.
Fotograf har vi inte hittat, eller hittat 1 men vill ha lite och välja på...tror att vi vill ha en fotograf under hela vår kväll och då ska det kännas rätt.

Ja det är mycket att tänka på

Nu ska jag spela yatzi det var längesen hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0