Blommor

Idag har jag och Julius haft en mysdag :-)

Igår jobbade jag fram till 18 så morfar passade Julius! Efter jag slutade körde jag och mamma hem och så åt jag och Julius middag med mamma/mormor & pappa/morfar. Sen kollade vi på körslaget efter det började Julius bli lite nannig  så jag  gick in och la mig med honom i sängarna. Bara natta för sen skulle vi se Djävulen bär prada. Det blev inte så...både jag och Julius somnade...så vi sov ver hemma hos mamma och pappa och Ludde fick sova helt själv i huset :-(

När vi kom hem idag åt vi lunch tillsammans med Ludde och sen skulle han till jobb. Han tyckte nog att det var skönt att vara hemma själv, få sova ut!!

Jag och lilleman gick o sovmiddag en timme, jag var så himla trött har kommit in i en period där vissa dagar är helt katastrof är supertrött hela tiden :-(

När vi vaknade gick vi ut o lekte i trädgården, blåste bubblor, klättrade i träd, sprang runt och cyklade på trehjulingen på gatan :-)
Jag passade även på att planerade en blomma som vi fått av mamma o pappa :-) ska fixa med den mer imorgon. Ska riva upp buskarna som står längsmed uterummet o gör arabatt där så ska jag ha den blomman där



           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0