Konstigt väder

Idag har det varit blåsigt, molnigt det har varit sol, regnat och det har tillochmed SNÖAT    
     

Idag jobbade jag astidigt :-( Sen kom pappa & Yve och åt lunch hos mig :-) räksoppa, ägg och vitlöksbaguetter :-)
Igår var jag ledig och då hade jag en riktig slappe-dag...pallade inte göra något. På eftermiddagen gick jag och Julius och mata ankorna vid dammen...men dagisbarnen hade nog redan varit där eller så tycker dem inte om grovt bröd för ingen ville ha. Hahahaha
Sen gick vi hem och blåste lite bubblor och sen lagade jag mat, mozzarella-kyckling, bandspagetti och bearnaisesås *mums* också massor med gurka och tomater.
Sen ms vi lite tills det var dags att nanna. Vi gick och la oss båda 2 i tid, jag skulle ju up kl 05 idag *puuust*

Nu ska jag börja hårdträna hade jag tänkt....eller iaf försöka. Har gett mig fan på det nu!!! Hoppas att det är lika effektivt som roligt!!!!

Ska iaf försöka att gå ner 10 kg till bröllopet...hoppas klänningen passar ändå hahahaha

Nu ska jag se DH


Kommentarer
Postat av: Anna

10 kg...... Då kommer du ju att försvinna!!!

Vad ska du träna för något?

Snö vill vi inte ha nu...

2010-04-21 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0