Mitt nya liv...

ska iaf försöka mig på ett nytt och sundare liv.

Tränade igår innan jobb sen gjorde jag lunch till mig o Ludde

 min kycklingsallad  Luddes räksallad

Drack nästan bara vatten hela dagen frrutom apelsinjuicen till lunchen...åt ingen onyttigt heller på hela dagen (choklad, läsk el godis)

Idag blir det paj med skinka o broccoli till lunch om den blir god...första gången jag gör en mat-paj.

Jag o Ludde "Powerwalkade" till dagis med Julius  imorse sen gick vi in o solade o sen "powerwalkade" vi hem med :-) Nu ska jag hoppa in i duschen medans pajen svalnar lite sen äta och sen jobb :-(


Kommentarer
Postat av: Anna

Blev pajen god???

2010-04-23 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0