Vulkan

Idag har det tydligen varit ett vulkanutbrott på Island...pratade precis med Lindas mamma och såg till så att de var i "säkerhet" vilket de var!! SKÖNT!!

Idag har jag och Julius varit hemma hos Anna och Elvira. Det var verkligen supertrevligt. Vi blev bjudna på lunch, en god paj...det äts för lite paj i vår familj...men ska bli ändring på det nu! Efter maten gick vi ner till en lekplats i närheten och sär lekte Julius för fullt medans Elvira sov och jag och Anna drack kaffe och snackade en massa. Trots att det har gått 3 år sen vi sågs sist kändes det inte så, var där hemma i 5 timmar och det kändes som jag varit där i 10 minuter, de säger ju att tiden går fort när man har rolig...o vad rätt de har! Pratade om massor med minnen, så mycket kul vi har hittat på. Vi hann nog bara prata om en bråkdel av allt vi varit med om! Det var verkligen underbart att träffa henne och hennes söta lilla dotter! Har saknat henne! Har inte alltid velat erkänna det men det känns så rätt när jag är i hennes närhet inget känns konsitigt och man är sig själv. Älskar känslan när man verkligen trivs med en annan person!

           

Julius ser så stor ut bredvid Elvira hihihihi

Efter det åkte vi o hälsade på Yvette på sjukhuset i Lund. Hon hade opererat halsen...

  

Nu kom Ludde hem wiiiiie


Kommentarer
Postat av: therese

Vad kul att ni börjat ses igen=) Hälsa dom! kram

2010-04-19 @ 17:31:50
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0