Slut

Nu är sommaren slut, jag undrar var den tog vägen...var den ens här...fort gick det iallafall!!

Och nu är det bara 1 dag kvar på vår semester, ÅNGEST!! Vill verkligen inte gå tillbaka till jobb!

Alla säger att förhållandet håller om man inte träffas så ofta...hmm vet inte jo det är klart att det håller men det är JÄVLIGT jobbigt!! Jag och Ludde har aldrig någon tid bara han och jag och det känns skit jobbigt, känns inte som man är ett par...inte för att det gör något vi älskar ju Julius överallt annat på denna jorden och det är vårt barn som vi har ansvar över. Men någon dag hade man kanske velat gå ut och äta eller vad som och få lite ensam-tid med sin MAN!!! Och sen har vi ju inte heller tid tillsammans som en familj är aldrig alla 3 tillsammans. Nästa månad har vi inte 1 enda dag ledig tillsammans och hur kul är det!!! Sen finns det personer som har hur mycket tid i världen med sin familj och inte tar vara på den!!! Lämnar bort sina barn varje helg för att hitta på saker tillsammans eller var för sig och ändå inte klarar av att vara en familj! Varför är det så orättvist!!??

Nu ska jag inte döma någon för alla är vi olika!!! Det jag ville komma fram till var att hur jobbigt vi än har det med att aldrig ses och extra jobbigt känns det nu när semestern är över och vi har inte gjort något mer än fixat i hemmet...så ÄLSKAR VI VARANDRA MER ÄN NÅGON KAN FÖRSTÅ, jag och min man och Julius så klart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0