Alla hjärtans dag

Idag har jag och Ludde firat 3 år som förlovade :-D

Dagen började med att Julius kom in med en superfin ros till mig när jag vaknade!! Efter honom kom sen Ludde med ett jättegulligt kort.

Sen när jag kom upp fick jag mina favorit-bullar till frukost, sådana med solrosfrön *mums* sen åt vi kaka mitt på morgonen/förmiddagen :-) Det var en jättemysig morgon, alla hjärtans dag morgon.


Efter frukosten, ja klockan hann nog att bli lite över 2...så åkte vi till jysk och kpte våran hatthylla!! Sen vidare till IKEA och kpte matrums-lampan och kollade ut möbeln till matrummet. Julius fick bullarna och vi delade på en räkmacka!

Sen åkte vi hem och Julius åkte till mormor och morfar så vi kunde byta om i lugn och ro för att som avslutning på dagen åka till våran favoritrestaurang, Babas. Den ligger mittemot mormor och morfar så efter att vi ätit gick vi u och kollade på blåsningen hos dem och sen åkte vi hem.

Nu ska vi nanna!! Stor dag framför oss i morgon, nycklarna till huset ska bli våra!!!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna Björkdahl

Lycka till med huset och flytten!!!

2010-02-15 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0