Chili

Har fortfarande inte hittat kameran hahaha...Ludde får leta imorn när han är ledig!!

Denna helgen har jag jobbat på Chili, min sista helg :-(
        
Kommer verkligen att sakna det!!!!!!
nu ska jag bara vara hemma fre o lör nätter o dom helger som jag är ledig ska jag vara HELT ledig o umgås med min familj!! Blev för långt att pendla så mitt i natten o sen måste vi nästan lämna bort Julius varje helg och det är lite trist!!
Denna helgen har farmor sovit hos oss eftersom jag jobbat nätter och Ludde till sent på kvällarna. Så har hon passat Julius. Lättare att passa hemma hos oss där han har alla sina saker o sin säng!

Idag har Sandra, Oscar och Jacob varit här o hälsat på i huset :-D vi åt Pizza o barnen stojade o stimmade. Skönt att här är stor plats för dem att springa på!!!

Nu ska jag se om Julius vill sova efter att han har kollar Pingu sen ska jag se om där finns någor till mig på Tv, förmodligen INTE

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0