En dålig dag

Idag är en dålig dag :-( Har legat nästan hela dagen och mått skitdåligt!!! Julius är hos mormor och morfar och Ludde jobbar.
Jag har mått dåligt hela dagen, illamående, yr och helt slut i kroppen :-( Har ätit 1 och en halv macka på hela dagen !!! Och jag som ska jobba i natt!

Måste verkligen säga upp mig idag, orkar inte längre!!!

Ahhhh skitdag!!

Vad ska jag äta idag?? Orkar inte att ställa mig och laga något! Pizza? Örrrk men vafan finns det något annat i närheten som går fort??


Hur länge ska det snöa?? Kul o köra hem mitt i natten och man ser inte vägen...vi kan detta nu!! Med snön alltså...

Jag har köpt en ny mascara...igen...men jag kan inte bestämma mig!! Har inte hittat den perfekta ännu. Fast denn är faktiskt riktigt bra! Isadora Vibra



Vill tattuera mig!! Denna fast finare, denna satt jag bara och gjorde på en utbildning så den ska vara lite mer välgjord och kanse något runt om den ... ligger o kollat LAink nu och det blir inte bättre!! Vill alltid göra någon ny då!



Nu ska jag kolla vidare och sen åka o handla mat

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0