Februari

Ja då var vi inne i den 2.a månader i 2010, det går fort. Nästa månad händer ju lite roligheter! Först flyttar vi sen fyller Julius år och har kalaset i nya huset :-D

Igår jobbade jag...eller först möte 9-10 sen jobb fram till 22 men såidag fick jag sovmorgon, en ordentlig sådan...börjar klockan 14.45

Ludde är och lämnar Julius på dagis nu sen ska han hem till pappa och hjälpa honom att byta en lampa på bilen.
Förhoppningsvis tar det inte så lång tid,  tänkte att vi skulle packa på riktigt idag. All porslin som man inte använder dagligen och allt annat man kan klara sig utan i en månad ska ner nu. Så ikväll kommer det nog vara flyttlådor i hela vardagsrummet!

Nu ska jag göra något vettigt innan han kommer hem så det är llite gjort eller iaf att jag kanske är klar med mig själv...ja låter bra hoppar in i duschen!!!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

åh va mysigt :)

ja jag bor i samma hus som er faktiskt fast i andra trappan :p hehe

2010-02-04 @ 17:11:59
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0