Fredagsmys

Idag har jag och Ludde varit lediga tillsammans en HEL dag och vet ni vi ska vara lediga hela helgen tillsammans wiiiie

Idag har vi varit på Åhlens och jag handla ett par jeans så himla sköna och fina :-) Kommer nog köpa acne jeans i fortsättningen de var riktigt sköna!
Sen gick vi till Lilla Torg och fikade på Gökboet. trist att allt blir sämre och sämre, kommer ihåg deras underbara rägbaguetter MUMS. Nu hade dem bara Ciabatta eller bagel och med skagenröra, det är inte alls samma sak. Apelsinjuicen vi drack smakade nästan bara vatten :-( tråkigt. Kommer nog inte gå dit igen, tyvärr.
Sen åkte vi till Bauhaus, Jysk och IKEA och tittade på saker till huset :-)

Nu har vi hämtat Julius ifrån dagis, han fick vara där en stund idag ändå så jag och Ludde kunde få lite tid tillsammans. Så nu väntar vi på att Köttfärsen ska tina så vi kan göra spegetti och köttfärssås :-) och sen soom avslutning på denna dagen ska hela familjen åka och titta på ishockey nere på Arenan!!

Satt precis och räknade på att jag och Ludde har inte haft en hel fredag tillsammans på 5 månader, inte en HEL helg heller för den delen!
Är så glad att jag hittat en ordningsvakt till Chili så jag kan få umgås med min familj ibland :-D

Imorgon ska vi hem till Pierre och Frida i Staffanstorp och äta middag :-) ska bli trevligt

Nu ska jag ses hur det går med köttfärsen!



Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0