Hallen & köket...och matrum


Vår nya fina hallmöbel :-) tyvärr var det bara några centimeter för kort vägg där vi skulle ha hatthyllan så den fick vi hoppa...ha den i grovköket istället!


Vårt mysiga kök, längtar tills vi ska göra om det är inte så förtjust i det men det funkar!!!

Nu ska jag mysa med te :-D
Tyvärr hade jag ingen kastrull och inget te här hahaha  jag som var så sugen!! Men sen kom mamma och pappa och hälsade på och vi åt kakor och drack saft istället :-D hihi
Dem hjälpte mig även med matrummet!!


 
Tyvärr är bilderna inte de bästa...men vet inte var kameran är så får ta med mobilen!!!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

Vad fint!!

Är lampan från ikea?

2010-02-20 @ 20:02:21
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0