Mys-söndag

Allt är nästan klart nu :-) och jag har fotat alla rummen och ska lägga ut :-D MEN tror ni inte att min make slarvar bort kameran..."jag vet var jag har lagt den men kommer inte på det just nu..."
Bilder kommer...

Idag har jag jobbat! Julius har varit sjukling så Ludde har varit hemma från jobb med honom idag! När jag slutade vid 7 åkte jag hem och när jag kom hem var här dukat o maten var klar, tacos :-) stearinljus var tända i hela huset, supermysigt!!!
Vi åt och sen la jag mig i ett bad och Ludde nattade Julius.

Nu ska vi ha lite mys i soffan innan det är dags att sova...tänka att KANSKE man kan gå upp ASTIDIGT imorgon och kolla på hockey SVERIGE-FINLAND. Vill gärna men med tanke på hur morgontrött jag är så är väl chansen ganska liten att jag går upp då!! Nästa inköp tv i sovrummet, hade man bara kunnat sätta den på timer !!!

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Linda

make? har jag missat att ni gift er...:)

2010-02-23 @ 20:26:08
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0