Sista helgen

Förhoppningsvis i denna lägenheten :-) På måndag börjas det så smått att flyttas och sen som sagt på fredag går stora flyttlasset och sen är det bara till att börja bo!! :-D

Igår var jag på Coop på stadiongatan, dem hade tapetrea 10kr rullen. Så jag köpte tapeter!!! Till fondväggen i sovrummet
 man ser inte så jätte bra men den har lila blommor, svart bakgrund och LITE gröna blad

och sen köpte jag även till hallen, dem var väl inte vad jag hade tänkt mig till hallen mendet funkar! Och för 10kr så hahaha kan vi lägga lite mer pengar på vardagsrums och matrums tapeter


Idag åkte jag dit igen och köpte ett par rullar till bättre med för många än att komma dit och sen saknas det 1 rulle.

Efter coop åkte jag till Ekohallen och köpte roller o papper till golvet, Ludde ska börja med att måla köket på måndag och tisdag...det kanske jag har skrivit...
Sen åkte jag till Maxi och handlade lite mat. Ska äta kassler och potatismos idag!

Klockan halv 5 kommer det ett par och ska titta på vår lägenhet...spännande. Hade varit bra om dem kunnat ta lägenheten tidigare!!
Pinsamt är det att visa lägenheten när här är ett bombnedslag med alla flyttlådor och allt annat man orkar inte fixa något här hemma nu när man vet att vi snart ska här ifrån.

Julius på Maxi


Nu ska jag vila middag, ska jobba i natt. Hoppas Julius med sover en stund till, eftersom jag var så dum och la mig vid datorn först!!!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0