Tidigare

Det blir nog flytt tidigare om alla går med på det. Jag hoppas verkligen det! VILL VILL VILL flytta idag om det hade gått!

Men nu får vi hålla tummarna att mäklaren kan fixa med flyttstäden dessa dagarna som är kvar i veckan så vi kan flytta sen !!!

Idag har jag och Ludde varit på Bo Ohlsson i Tomelilla :-) handlade inte alls mycket. 1 dörrmatta till grovköket, bestick till Julius, en äggdelare och 2 tröjor till Julius.

Sen när vi kom hem åkte vi till Jysk och handlade en hallmöbel. Vi skulle egentligen vänta och köpa den tills vi flyttade men nu var det rea på den så då fick man passa på ;-)




Hittade nu, när jag skulle ta fram bilden på hemsidan, en jätte fin hatthylla med i samma modell.


Blir nog för Ludde att åka och handla den imorgon.

Nu ska jag ta hand om en TRÖTT och kinkig son

hejdå

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

vad kostade hallmöblen? vill oxå ha :)

2010-02-09 @ 22:22:35
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Kimzan

Vill också ha de där hallmöblerna, men har verkligen inga pengar till det nu.... tyvärr!

2010-02-13 @ 16:51:20
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0