Avatar

Igår var jag och Ludde lediga tillsammans :-) det händer tyvärr inte så ofta !!! :-(
Vi hade en heldag med shopping, tittade till huset, middag och bio.
Vi började dagen med att åka till Team Sportia och handla, nu när vi ska bo på landet får man ju köpa på sig hehehe till mig köpte vi ett par termobyxor, 1 pannband, 1 mössa och ett par stövlar

till Ludde blev det ett par stövlar och ett allvädersställ ;-) sen åkte vi till vår blivande by och tittade till vårt hus, fika på det lilla fiket och var ute och gick en LITEN runda. Det var tyvärr oväder så vi ville inte vara ute för länge!!
Sen åkte vi hem och lagade flygande jacob o hade det mysigt!
När klockan var 20.00 kom mamma hem och passa Julius och vi åkte iväg till Entré!! 
21.00 började bion, Avatar, som var helt underbart bra!! Lång men bra...3 timmar så det blev en lång dag och vi kom i säng sent!!



Idag har jag jobbat 8-18 och tro det eller ej så handlade jag idag IGEN...till Julius

1 Lammulls-tröja långärmad från Benetton
1 Blå & vit rutig skjorta från Benetton

Nu ska jag och min underbara fästman äta semlor :-D

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0