Cassandras Kalas

Idag har Cassandra haft 2-års kalas, dem är så stora nu!!

Julius har sovit hos mormor och morfar i natt för Ludde slutade sent och jag jobbade på Chili. Det var tur att han gjorde det för när jag slutade var det full utryckning på stortorget. När vi kommer dit jag och min kollega är där JÄTTE många poliser och 2 ambulanser...och sen tog dem 1 kille på bår och la in i ambulansen. Det visade sig att killen hade blivit skjuten på parkeringen vid stortorget, precis där vi hade våra bilar! Dem spärrade av hela parkeringen så vi fick inte hämta våra bilar. Vi gick in och åt, eller jag åt, hamburgare på Max så ondigt flottigt men bra tidsfördriv hahaha när klockan var halv 6 gav vi upp för dem sa då att teknikerna inte komma ta bort avspärrningen på länge. Vi ringde då våra snälla sambosar som kom och hämta oss. Så det hade varit jobbigt om Julius varit hemma...då hade jag fått ta bussen (eller ringa mamma och pappa) man vill inte direkt ta bussen klockan halv 6 när man jobbat hela natten och det är 11 minus grader ute!!

Nu är vi hemma och Julius kollar på Puh...för ovanlighetens skull hahahaha jag sitter och väntar på att det ska komma en och kolla på vår soffa som vi ska sälja. Förhoppningsvis blir vi av med det idag men då har vi inget att sitta på i en månad hahaha

Nu ska jag städa undan i soffan lite ta bort alla kuddar och filtar!!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

Hon är i 6 mån.. Ska ha i maj. När jag skrev det på bloggen var hon en bit gången redan. Fick inte berätta det för någon då dom gjort prov rör och riskerna att få missfall är lite större. Roligt att din bror oxå ska ha=) När kommer ert nästa??=) kram

2010-02-01 @ 08:28:50
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0