Fredag

Idag är det fredag och jag har jobbat hela dagen, 12-20.30. Ska inte jobba i natt, har inte varit ledig varken fredag eller lördag natt på flera månader så det är faktiskt lite skönt. Tyvärr ska Ludde jobba istället så det blir inget fredagsmys idag heller :-( NÄR ska vi få ha fredagsmys? När vi flyttat till huset!!

Jag shoppade massor på jobb idag :-)

Till Julius:
2 Långärmade tröjor i lite tunnare material från Benetton
1 Pikétröja kortärmad från Benetton
1 Lammulls-tröja långärmad från Benetton

Till mig:
2 Långärmade tröjor i tunnare material från Gina Tricot
1 Långärmad tröja lite tjockare från H&M
1 Lila ögonpenna från H&M

Imorgon börjar jag klockan 10.00 så jag ska lämna hem Julius till mormor och morfar innan jag börjar jobba så Ludde kan få vila.
Nu ska jag försöka söva en stirrunge som springer och busar med pappan som bytar om till jobbkläder och samtidigt dansar han till Let´s Dance han är så söt min lille underbaring!



Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0