Helgen är här

Ja då var det fredag och jag är ledig hela helgen, på dagarna iallafall :-)
Julius och jag har bara legat inne hela dagen idag, myst i soffan och tittat på Pingu och Nalle Puh. Julius är ganska krasslig, förkyld och hostar :-( Han har varit sjuk en hel vecka nu...började med att han kräktes i 2 dagar och sen fick han feber ett par dagar och nu är det hosta och förkylning!

Ikväll är det jobb igen på Chili, tycker om att jobba där men är lite trött på alla 18-åringar som inte kan bete sig. Var man så när man var 18?? Dricker så mycket så man tillslut inte kan stå på benen sen hålla på och tjafsa med mig när jag ber dem gå hem just för att dem är för fulla...?? Kan absolut inte komma ihåg det så och om man blev så full, vilket faktiskt har hänt...ett par gånger, det ska jag inte sticka under stolen med men jag aldrig få för mig att tjafsa med ordningsvakten.

Nu ska jag och lilleman in och duscha

Naaaaw har let´s dance på TV.n och nu kom Julius och bjöd upp mig :-D räckte mig handen och sa "Dansa" det kan man ju inte motstå

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0