Jysk & IKEA

Idag har jag, Älsk och Julius varit på Jysk och som vanligt handlat...men dem hade ju faktiskt REA :-D köpte 2 STORA handdukar, 2 stora handdukar och 5 små handdukar (till nya huset) det var super billigt hoppas nu de är bra, kändes som det. Sen köpte vi en soptunna till toaletten, sängkläder till mig och Ludde :-) och tillsist så klart till Julius en ny fotölj :-D

Han kan inte riktigt släppa sin gamla fotlj hehehe
Efter att vi handlat så åkte vi vidare till IKEA där vi åt lunch :-D Julius tycker om "bullarna" vi får passa på nu innan vi flyttar, sen kan vi ju inte åka dit bara hur som helst för att äta lunch!!!

Sådana saker kommer man givetvist sakna men vi är inte fast i byn alltid utan klart att man kan hitta på saker ändå. Tar bara en halv timme max att ta sig till stan men man prioriterar nog annat när man har ett hus, finns säkert alltid saker att pilla med!

Imorgon ska vi till Jysk igen...och hämta vårat matsalsbord och stolar :-D och sen ska vi ringa Julius nya dagis och höra om vi kan komma och hälsa på, hoppas!!
Sen på kvällen ska jag och Ludde åka och titta på Avatar 3D 

Är så trött på att man inte kan planera något i god tid...den 26e idag och schemat för nästa månad har fortfarande inte kommit :-( den 14 februari (alla hjärtansdag) firar jag & Ludde 3 år som förlovade :-D vill göra ngt jätte mysigt och överraska Ludde men vet bara att vi är lediga den 14, förhoppningsvis (för det har vi bett om). Men skulle vilja åka iväg kanske 2-3 dagar åka den 13-15 men chansen för att vi skulle vara lediga tillsammans så många dagar på rad är VÄLDIGT LITEN!!!
Vad kan man göra den dagen, tråkigt att bara gå ut och äta som varje år...



Nu ska jag umgås med min son 

hejdå  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0