Ledig idag

Jag somnade med Julius igår...

Idag har jag varit ledig ifrån jobb...vad ska man göra?? Har en ledig dag på hela denna veckan och kunde inte komma på något att göra! Igår jobbade jag halvdag och då hittade vi på roligheter så idag fick Julius åka dagis. Tycker att det är synd att han ska missa dagis, han tycker det är så kul, bara för att jag har en ledig dag och eftersom jag ändå inte kom på något att göra. Men hämtade honom så klart tidigar än vanligt.

Jag har spenderat min dag på mammas jobb haha skulle bara dit o äta lunch efter att jag lämnat Julius på dagis men stannade i 4 timmar nästan sen åkte jag och hämtade Julius igen. Var inne på Hemtex och tittade på gardinerna som Ludde hade tittat på och dem var jätte fina. Längtar så tills det är dags att flytta!

Nu är dagen snart slut och jag tänkte börja med maten, spagetti och köttfärssås idag :-) 
Ikväll är det som vanligt bara jag och Julius så vi ska bygga pussel, busa och leka lite med tågbanan han fick av farmor och farfar i julklapp! Sen är det dags att sova!

     

Jag köpte en docka till Julius häromdan...en av julklapparna han fick av mormor och morfar var en gitarr och TYVÄRR så var den i sönder och när vi skulle byta den var nästan alla barngitarrer vi kunde hitta i dö dålig kvalitet :-( så jag tog och köpte en docka till Julius istället för en ny gitarr...en pojkdocka. Har fått lite klagomål här och var att man inte kper dockor till pojkar. Julius själv tycker väldigt mycket om sin "bebis" men var det fel att köpa en docka till en pojke??

     

Nu ska jag laga mat

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0