Lördag

Då var det lördag och det är jätte mycket snö ute :-) :-( vet inte om jag ska tycka om det eller inte! Det snöar iallafall inte och verkar inte att blåsa heller.
Men vad ska vi göra? Tänkte att jag och Julius skulle ut och åka pulka men vet inte var, inte jätte kul här i Bunkeflo :-( och sen är Julius så himla förkyld och det blir väl inte bättre av kylan där ute. Hans fingrar blir alltid så kalla trots vi har massor med vantar på honom och det tycker han INTE om!
Och det är ingen som vill träffa oss när vi är så krassliga som vi är! Ja vi får väl se vad dagen har att ge.

Igår jobbade jag på Chili som jag skrev i förra inlägget! Det var jätte lugnt dem kanske kända på sig att jag var irriterad över hur det brukar vara hahaha så alla var så trevliga och inte alls så mycket fulla tjejer (o killar). Det känns som att det alltid är tjejerna som är som fullast!

När jag skulle köra hem var det kaos. Det hade snöat jätte mycket på natten och var -8 grader ute. Så det var jätte mycket snö på vägarna, halt och sladdigt. Ingen som skottar så sent (tidigt) tydligen. När jag kom till sista vägen innan jag var hemma, som är en ganska lång väg fanns det bara 1 körbana den andra var täckt ned snö :-( jag kom in i något spår och hela bilen sladdade trots jag bara körde i 30 km/h. Orkade verkligen inte fastna i diket klockan 4 på morgonen. Men det gick bra!

Nu ska jag och lilleman se vad vi ska göra idag!

Igår när jag var på jobb kollade jag min facebook...då hade jag fått ett mail! Blev himla glad och det kom glädjetårar så kunde bara läsa hälften för att jag inte skulle stå och gråta på jobb :-)
TACK!

Lite bilder

       Vi ute och går i vår blivande by :-D

    Bakar oboy-muffins

 Blivande ordningsvakt :-D

    Min lilla riddarpojke :-D

Kommentarer
Postat av: therese

Vad stor Julius ser ut att vara på bilderna..=) Vart tog våra små skitar vägen?

Ja den där magen är inte alls rolig=(

Roligt för er att ni ska flytta.. Kommer sakna er fast vi typ aldrig ses.. Brukar ju hinna med varandra på sommaren lite i allafall.. Nu lär vi ju inte ses så mycket.. Hade varit kul att få komma ut på en fika i ert nya=)=) Vill ju se vart ni kommer bo... =) Ha en mysig helg vännen. kram

2010-01-30 @ 19:56:50
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

var ligger er blivande by då? :)

2010-01-31 @ 21:21:19
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0