Pilängsbadet

Idag hämtade jag Julius tidigt på dagis för jag slutade redan klockan 14, så vi skulle åka till pilängsbadet med Yvette (moster) och Cassandra (kusin, som fyller 2 år idag). Först ville han inte gå hem från dagis, som vanligt, men när jag sa att Cassandra satt i bilen och vänta gick det hur bra som helst att gå hem haha "Sanna bilen" tjatade han medans jag tog på honon kläder och skor. 
Det var jätte mysigt på badet, synd bara att det var så mycket folk! Träffade även på min kollega, Linda och hennes Matteo :-) Matteo är 10 dagar yngre än Julius och snart kommer vi nog bo väldigt nära varandra så då kan dem leka!! 

Sen när vi kom hem åt jag och Yvette kinamat som vi handlat med oss på vägen. Julius åt korvstroganoff och Cassandra Lax (barnen fick rester hahaha) 

Nu sitter Julius framför TV:n och tittar på "Pinnu" som han för tillfället ÄLSKAR! Det första han säger när han vaknar o när han kommer hem från dagis hinner vi inte ens ta av skorna förrän han sitter i sin lilla fotölj o ska titta på "Pinnu"


Nu ska jag och Julius gå in o mysa i våran stoooora säng bara jag och han som vanligt på kvällarna. Förmodligen så kommer jag med att somna men FÖRHOPPNINGSVIS så är det bara Julius som somnar hade varit trevligt med lite ensam tid på kvällen, är ledig imorgon så jag behöver inte gå och lägga mig så tidigt!

Lite bilder från idag
        

Har äntligen fått besked om dagis så han bytar dagis den 5 mars och får nycklarna till huset dden 1 mars så det är perfekt!!

Nu ska vi nanna

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman!!!



JÄKLAR I HAVET VA STORA BARNEN har blivit! Helt underbart o se!

Hade verklign varit himla kul o ses nån dag!

Åker på semester nu på fredag men efter det kan vi väl ses???

Hälsa Ludde! kramar M

2010-01-20 @ 22:37:48
Postat av: therese

Fin blogg du har vännen=)

2010-01-24 @ 21:39:16
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0