Vanlig tråkig dag...

Precis som all nu innan flytten är det ganska tråkigt om dagarna. Men det är bara 1 månad kvar nu wiiiie Började jobba tidigt imorse...redan 7 :-( men bara fram till 10 sen åkte jag hem igen :-) Jag och Julius hade en myyys dag men film och mys i soffan. Julius blev sjuk i fredags natt och har varit från och till sen dess så han fick vara hemma från dagis idag. Jag skulle jobba sen på eftermiddagen igen så farmor och farfar kom hem och passade Julius 3 timmar där på kvällen. När jag kom hem sov Julius och farmor och farfar kollade på guldbaggen 2010 :-) mysigt men så fort dem gick hem vaknade sonen och dörren öppnades. När jag tittade in i rummet stod Julius där och ville komma ut hihihi det fick han en liten stund och NU är han nannig igen så vi ska in och lägga oss.

Jag och Julius gjorde muffins häromdan, Oboy muffins dem blev JÄTTE goda :-) mjölet tog slut så jag fick 1 dl mindre mjöl i smeten...något att rekomendera eller ja iaf en halv dl mindre mjöl än det står i receptet riktigt saftiga och goda muuuums

Nu ska vi nanna

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0