Ensamma söndag

Då var denna helgen med slut...varför går dem lediga dagarna så fort??? :-(
Mamma o pappa kom hit och åt middag i lördags! :-) Vi fick bästa inflyttningspresenten!!! En bakmaskin, har velat ha en sån i flera veckor nu !!!

Sen efter maten åkte pappa hem men mamma stannde och kollade på melodifestivalen med mig och Julius. Blev jätte besviken att inte Salem vann. Tyckte verkligen att hans låt var den bästa!!! Men men vi får se hur det går för Anna i Oslo. Hoppas så klart att det går bra!
Klockan blev mycket så mamma sov över :-) :-) jätte mysig lördag.
Sen idag kom pappa igen och hade köpt med sin bullar, så vi åt frukost tillsammans allihop. Ludde, jag, Julius, mamma och pappa. Det är helt underbart att ha gott om plats och kunna ha folk här utan att behöva känna att man måste sitta på varandra.

Sen åkte mamma och pappa hem och Ludde till jobb så var det bara jag och Julius kvar. Vi gick och sov middag i 1½ timme medans vår fina bakmaskin bakade bröd! Sen när vi vaknade gick vi ut och lekte lite på lekplatsen och gick en runda. Var ute i ca 1 timme sen var det dags att gå hem och laga middag, spagetti och köttfärssås. Sen tig vi ett bad, det är helt underbart med badkar!!! 
Har bakat 2 bröd idag *mums* jag och Julius åt vars en skiva nybakat bröd till kvällsmat.
Nu sover Julius och jag ligger i soffan och väntar på att Ludde ska komma hem. Hade varit kul och se honom sen imorgon jobbar jag hela dagen!

4 dagar tills Julius fyller 2 år, tiden går så galet fort...hänger inte alls med!!!


Kommentarer
Postat av: therese

Grattis i efterskott till den lilla busen=)

2010-03-24 @ 10:25:29
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0