Utmaning

Dessvärre är jag inte så duktig bloggare och förstår mig på allt sånt...skulle man sätta in bilden med?? Hahaha det fick bli utan bild...

Jag blev iallafall utmanad av Kim 
Jag ska skriva 7 saker om mig själv som ni inte vet om och sen utmana 7 nya...vi får väl se hur det går?!

1. Jag är mörkrädd...har inte varit det innan men dem senaste åren hatar jag att vara hemma själv på kvällen, eller överhuvudtaget vara uppe när det är mörkt om jag är ensam. Det värsta av allt är att jag hatar vara uppe själv i mörkret men jag kan inte heller somna själv i mörkret. Om jag måste sova ensam har jag en lampa tänd hihi

2. Jag ÄLSKAR Bruce Willis & Mel Gibson. Dem som vet det bara mobbar mig för dem är gubbar, men det gör mig inget !!

3. Mina favorit filmer är då...tro det eller ej haha BRAVEHEART & ARMAGEDDON

4. Jag storbölar till
ALLT! Är nog den mest kkänsliga personen på denna jorden. Speciellt filmer. Räcker att jag ser 10 minuter av slutet av en sorglig film jag aldrig sett förrut så är det kört.

5. Jag har extrem SPINDELFOBI!!!!

6. Jag älskar barnprogram
, kan sitta hur länge som helst och kolla på barnkanalen utan att där är barn i närheten.

7. Sista punkten...detta var inte lätt kan jag säga hahaha men ska komma på en sista nu...
Jag måste ha volymen på stereon, Tvn mm på "jämt" tal när jag har ljudet på t.ex 10, 15, 20, 25...börjar bli bättre på det nu men får inte vara ojämt som 11, 13 el 27...

Jag utmanar

Linda

Anna

Tess

Marlein

Yvette

Catarina

Tina.P


Lycka till damer :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Sag nu att du utmanat mig. Kommer inte pa 7 saker att skriva om.

Visste redan att du var mörkradd och hade spindelforbi. Och att du gillade Armageddon :)

Tycker inte du ska bli mobbade för gubbarna, man kan ju alska dem som skadespelare :)

2010-07-03 @ 11:12:27
URL: http://icelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0