Vårruset

Idag har jag varit ledig :-) skönt! En extra dag vila för mitt knä! Skadade det på jobb i lördags :-( så var hemma ifrån jobb igår. Men det börjar bli bättre nu hade mest ont i lördags och igår. Idag gör det mest ont när jag sätter mig p åhuk eller böjer det mycket.

Gick vårruset idag med jobb, klarade jag att gå 5km idag så är det nog inte så farligt med mitt knä!!Efter att vi gått (och vissa av galningarna sprungit) grillade vi inne i pildammsparken. Det var trevligt och Julius lekte med Matteo :-) min arbetskamrats son som är 10 dagar yngre bara.
Ska jobba imorgon. Det var nog bara precis när det hände och som sagt dagen efter det var värst. Har väl slagit i det ordentligt!

Nu kommer min underbar man hem så ska jag umgås med honom!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0